Com maximitzar l'impacte de les estratègies online en els resultats empresarials - PART 2
Informació
Data: 28/01/2015
Lloc: CINC Girona
Població: Girona
Hora: 18:00
Preu: Gratuït
Més informació i/o entrades:
http://www.cinc.com/ca/evento/593/c...

Entrades i Horaris
Entrada gratuïta. Cal inscriure's a: http://www.cinc.com/ca/evento/593/com-maximitzar-l%27impacte-de-les-estrategies-online-en-els-resultats-empresarials---part-2-

 

 

Avui en dia les xarxes socials i la comunicació online s’han convertit en la pedra filosofal del màrqueting modern: sembla que pel sol fet d’estar a les xarxes o tenir una web els resultats del nostre negoci se’n beneficiarà. Malauradament, moltes marques fracassen i el que hauria de ser una pedra angular de l'empresa s’acaba convertint en un pes mort que cal eliminar.

En aquest cicle de dues conferències que oferim de forma gratuïta al Centre de Negocis a Girona CINC analitzarem quines són les causes d’aquest fracàs i com treure el màxim rendiment de la nostra presència online.

PART 2
Social Business: millora els resultats empresarials amb estratègies socials
Quan parlem d’estratègies socials en el món empresarial el més normal és pensar cap enfora, és a dir, des de l’empresa cap als seguidors o usuaris. Això, però, és només la punta de l’iceberg. Per treure el màxim profit de les nostres accions online hem de tenir en compte els objectius de negoci i alinear aquestes accions de tal forma que maximitzem el seu impacte en aquests objectius. Un Social Business és aquell que busquen una integració profunda dels mitjans socials i les seves metodologies en la organització per tal d’aconseguir un impacte positiu en els seus resultats.
En aquesta xerrada us oferirem una visió general dels social business i quins són els factors i claus del seu èxit.

En aquesta conferència us oferirem una visió general dels social business i quins són els factors i claus del seu èxit.

PONENT
Dani Valverde Saubí és llicenciat i doctorat en Bioquímica i Biologia Molecular, i Founder & Project Manager de Innocom, empresa ubicada a Girona especialitzada en màrqueting online i social media i centrada sobretot en el CEM (Costumer Experience Management).

NOTA: Aquest curs-taller està dividit en dues parts, i és recomanable assistir a ambdues per obtenir els conceptes que s'explicaran en la seva totalitat.

 
Compartir a Facebook

Tornar  |   Imprimir

Adreces i telèfons
Les adreces, telèfons i mapes de situació dels llocs on es realitzen els actes els trobareu al directori
Cercador d'actes
A partir del
Fins el
Tipus
Població
 
Platges Costa Brava
Calendari d'actes
König